Search This Blog

Sunday, April 11, 2010

Maaf

Ini meja kerja aku dlm tugas kerja proses data dekat sebelah meja lagi.
Inilah meja sebenar aku duduk dlm buat kerja ringan dan laptop kepunyaan aku

Ini aku kerja berjawatan Jurutekinik di unit
Teknologi Maklumat di Lembaga Getah Malaysia depan KLCC

Maaf hampir 2 minggu aku tak buat blog sebab aku sibuk ambil upah jahit manik baju rakan pejabat aku dan saudara mara . Tak apa lah aku boleh sempat sibuk kerja sambil tulis blog dlm 2 kerja di pejabat ada punya dua komputer pejabat dan satu laptop. Untuk mengetahui dua komputer pejabat aku duduk meja komputer pejabat untuk buat word kerja dan laptop terbaru Windows 7 Compac kepunyaan aku di beli oleh suami aku hadiah pada aku sejak bulan February ini. Meja aku ada sebelah meja komputer dalam kerja untuk menbuat kerja memproses data dalam membuat aturcara baru/tambahan/mengubahsuai tambahan kerja satu seperti yang diarahkan oleh pegawai.
Wassalam kepada semua dgn Amin






sila blog aku ada tambah http://www.umiramanik/






Next aku akan tulis minggu ini ok







No comments:

Post a Comment