Search This Blog

Thursday, April 22, 2010

Keputusan Peperiksaan PTK 2009








Tadi tiba-tiba ketua kerani En Rahim datang ucap tahniah dan salam pada aku terkejut hairan telah disaksi oleh rakan-rakan pejabat aku senyum dan ketawa. En Rahim beri sampul surat keputusan peperiksaan PTK Tempuh Peralihan tahun 2009 telah lulus/melepas tahap kompetensi kepada aku terus buka sampul dan baca surat. Aku gembira betul ucap terima kasih pada En Rahim dan rakan-rakan beri sokong galak aku duduk peperiksaan PTK sudah 2 kali lepas lalu. Ada ramai rakan aku telah mengambil peperiksaan tapi gagal hanya aku dan rakan Shazwani telah berjaya lulus saja dari Unit Teknologi Maklumat.

Wassalam dari kak Sharifah

2 comments:

  1. salam,
    wah kak sharifah..tahniah ya.....thanks sebab sudi singgah kat blog ty...nanti kita jumpa lagi kat event Dafi...

    kirim salam kat aiman ye...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Waty, Ya kita akan jumpa kat event Dafi

    ReplyDelete