Search This Blog

Monday, March 22, 2010

Ini bergambar terbaru


Ini aku, anaknya Aiman, anak2 saudara Faiz, Syamin dan Afiq. Masa aku, suami dan Aiman pergi rumah Faiz sebab bawa makanan yang dimasak oleh bihun goreng Siam oleh aku ptg. Masa nak bergambar anak2 buah tapi sayang suami aku pergi ke tingkat bawah beli minum teh tarik mamak kesukaan suamiku tak apa. Keluarga adikku dan makku suka makan bihun goreng Siam habis licin.




Rumah pangsapuri dekat 1 kilometer rumah adikku di tempat Bandar Tun Razak, Cheras, Kuala Lumpur. Ada kolam mandi di luar Rumah adikku Aiman suka selalu berenang mandi bila cuti minggu sekolah akan tumpang tidur di rumah dua hari setiap minggu. Tapi hari sabtu pukul 2.00 - 4 ptg ada kelas tuisyen dan esok pagi kelas Karate dari 11.00 - 12.30 pagi lepas sambung berenang sebab kolam mandi kecuali ada urusan lain luar penting. Umira, Faiz, Syamin, Aiman, Afiq



Next aku akan tulis ada berita keluarga adik bongsuku Syed Azhar.

No comments:

Post a Comment